O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

21 czerwca 2012

Nowe informacje o sprawie Iwonki Wieczorek - miałam rację?

Natknełam się przed chwila na ten oto artykuł: http://wyborcza.pl/1,75248,11978847,Tajemnica_zaginiecia_Iwony_Wieczorek_rozwiazana_.html
Czyżbym jednak miała racje w tej sprawie ? Pisałam już tyle postów o wizjach na ten temat oraz o śnie w , którym przyszła do mnie Iwonka i powiedziała kto jest sprawcą. Ciekawa jestem czy chociaż część z tego po upublicznieniu wyników policji okaże się prawdą. Czas pokaże...
Poniżej wklejam moje stare posty na ten temat:
(porządek chronologiczny)



2 komentarze:

  1. Przeczytałam wszystkie Twoje wizje ... uważam, że coś w tym jest...sprawa jest bardzo tajemnicza...ogladałam programy na ID o jasnowidzach i osobiście wierzę, że dusze zamordowanych ludzi błąkają się i szukają "jakiegoś nośnika" - nie wiem jak to ująć, by odnaleziono ich ciała, wtedy zaznają spokoju i opuszczają wizje, sny, koszmary...ale muszą się wydostać ...to taka moja uwaga...napewno bym sprawdziła ten slad - dla mnie bardzo wiarygodny i częsty w tego typu sytuacjach...były chłopak i urażona duma...mam nadziję, że ta sprawa się w końcu wyjasni...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, kiedyś nauczyła mnie pewna kobieta czytać znaki, mówiła , że informacje są często zakodowane w zdjęciach, a w szczególności cyfrach. Przede wszystkim data zaginięcia Iwony zawiera dwie 7, a siedem o inaczej kosa(jak pisała już jakaś jasnowidz, ja się z tym zgadzam, bo bardzo dużo morderstw jest z udziałem dwóch siódemek), a więc już na samy początku mamy podwójną kosę. Cała data zaginięcia po dodaniu każdej cyferki to 9, co znaczy koniec czegoś.O godz. 4.12 ostatni raz monitoring rejestruje Iwonę, więc mamy tu znowu nieszczęsne siedem,co wskazuje że spotkała ją śmierć, przy wejsciu na plaże nr 63, co daje znowu 9, co jest końcem. To wejście jest końcem czegoś.Z symboli na zdjęciach można wywnioskować, że ktoś miał na jej punkcie obsesje(facet który za nią szedł, ale on tego nie zrobił-biały ręcznik jako symbol niewinności), znak kołowy(rower) może świadczyć, że wsiadła do samochodu, inne znaki mówią że została niestety uduszona i nogi skrępowane. Kosz przy niej o tym mówi, na dodatek ktoś dobrze ukrył zwłoki, gdyż jest w koszu worek, który daje jakąś izolację. Mam pewne podejrzenia , że zrobił to chłopak którego ona dobrze znała i nie chciała być z nim, on nalegał, a ona się wzbraniała i niestety...Jego urażona duma. Wszystkie cyfry mówią o zakończeniu jakieś cyklu w jej życiu i niestety zakończonego śmiercią. Czasem (choć trudno nam w to uwierzyć) dusza sobie wybiera cierpienie, by tego doświadczyć, ponieważ my tu na ziemi mamy uczyć się doświadczać zarówno pozytywnych jak i negatywnych aspektów. Cyfry mówią że tak miał być , jest koniec czegoś, być może nigdy nie dowiemy się prawdy, a może trzeba popytać się o tego chłopaka? Co o tym myślicie?

    OdpowiedzUsuń