O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

27 sierpnia 2010

Sprawa Iwony Wieczorek... ciąg dalszy.

Dzisiaj Fundacja Nautilus zamieściła obszerny artykuł na temat tej sprawy na swojej stronie.W tym artykule pokazany był  filmik ze zdjęciami Iwony i krótką historią jej zaginięcia. W pewnym momencie filmu pokazane były buty podobne do tych , które Iwona miała w ręku podczas drogi powrotnej do domu. Kiedy popatrzyłam na te buty od razu dostałam pewności,że po tych butach ją znajdą.Te buty czarne gdzieś leżą rozrzucone i niedaleko nich będzie ciało Iwony, leży ono twarzą do ziemi.Widziałam jakieś szuwary, ni to trzcina, ni to krzaki gdzieś nad wodą, albo to jakaś zatoka, albo jezioro ewentualnie staw,ale duże to jest, bo na przeciwległym brzegu majaczą mi się jakieś zabudowania. Te buty będą zmurszałe od leżenia na wilgoci i będą wyglądały jak stare, ale ktoś je rozpozna, będzie to przypadkiem.
Fundacja Nautilus podała również filmik z wypowiedzią jasnowidza K.Jackowskiego, który twierdzi,że ma duże problemy ze znalezieniem zaginionej. W ostatniej jego wizji, która to opisuje twierdzi,że początkowo widział Iwonę wraz z 2ma mężczyznami, gdzieś z czego jeden z tych mężczyzn był łysy.Ponadto twierdzi,że w głowie kołaczę mu się nazwa "czarne" jako nazwa czegoś oraz kojarzmy mu się jakiś tunel-rów do polowy wypełniony wodą, ewentualnie wejście do tunelu i że ona może tam być.

I teraz zróbmy porównanie tego co mówił K.Jackowski, z tym co ja widziałam w wizji:

nazwa czarne - zapewne chodzi o czarne buty, ewentualnie nazwę miejsca,  które tak jest określane przez miejscowych np czarne wody, czarne pole, czarny staw etc. trzeba by było popytać miejscowych, ale wydaje mi się ze chodzi o czarne buty.

tunel, ściek, wejście do ścieku i woda w nim - jak dla mnie chodzi głownie o wilgoć, woda, u mnie tez ciało jest nad woda wiec się prawie zgadza, ja tylko nie widziałam tunelu i w ogóle mi się nie kojarzy w tej sprawie.

dwaj mężczyźni i Iwona, z czego jeden jest łysy - opisywałam to w poprzednim wpisie na blog dot. tej sprawy, ja widziałam wtedy dwóch mężczyzn, postawnych, ale obydwaj byli łysi, ewentualnie jeden bardzo krotko ostrzyżony, zaskoczyli Iwonę pod jakimś blokiem, zaczepili ja od tylu , widziałam także motyw - telefon komórkowy, ona jakby nie chciała im go dać. Potem już widzę tylko jak ja gdzieś popychają w trzciny czy krzaki i ręce jednego z Nich zaciskające się na jej szyi, ona próbująca walczyć, ale na darmo, dusza ja. Potem widzę ciało twarzą do ziemi, buty dziewczyny widzę nieopodal rozrzucone.

Nie wiem co powinnam zrobić, może powinnam skontaktować się z p. K.Jackowskim przekazać mu co wiem i może by mu to jakoś pomogło, tylko jak? nie mam kontaktu z Nim, i czy sadzicie,żeby jakieś nieznajomej osobie uwierzył?

Ps: z ostatniej chwili: właśnie weszłam na stronę gazety Fakt.pl i zobaczyłam,że teraz Iwonę szukają w okolicznych stawach, a więc miałam rację! Stawy tam są stawy a ona będzie koło jednego z Nich, ale nie w wodzie, ale obok, w jakiś sitowiach, trzcinach, krzakach, w znacznej odległości od brzegu!!!

_________________________________________________
Dla zainteresowanych:


Link do artykułu FN: http://www.nautilus.org.pl/?p=artykul&id=2176

Link do filmiku o Iwonie: http://www.youtube.com/watch?v=sjU1lK84ZfU&feature=player_embedded

Link do filmiku z p.K.Jackowskim: http://www.youtube.com/watch?v=NXjEVv6QBIU&feature=player_embedded



Link do artykuły Fakt.pl: http://www.fakt.pl/Sprawa-Iwony-Stawy-kryja-tajemnice-,artykuly,80602,1.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz