O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

26 sierpnia 2010

26 Czerwca 2010 - II Wojna Światowa i UFO

Śniła mi się dzisiaj znowu II Wś. Byłam chyba angielskim lub amerykańskim żołnierzem, młodym o jasnych włosach i niebieskich oczach. Mówiłam w tym śnie po angielsku. Miałam kolegę, który został trafiony przez Niemców bronią laserowa -laser zielony. Był pozszywany na szyi i na twarzy i kąpano go w jakimś szpitalu polowym w wannie z jakimś specjalnym balsamem, wyglądało to jak śmietana (taka konsystencja). Po tym te rany i szwy się goniły szybciej. Mówił do mnie,że niedługo wyjdzie ze szpitala i damy rade Niemcom. Co ciekawe ten laser wydobywał się z broni V-7 chodzi mi o te latające spodki III rzeszy. Spodków było kilka kręciły się wokół własnej osi i wiadomo było ze nadlatują bo były bardzo głośne i wydawały charakterystyczny dźwięk. Nie mogę sobie teraz przypomnieć jaki ten dźwięk był. Grunt ze w tym śnie wszyscy wiedzieliśmy, ze są one niedokładne, niekompletne i ich ataki były mało skuteczne. Moj kolega i ja zanim został trafiony byliśmy gdzieś pod lasem, przy którym były wysokie wydmy piaszczyste. To chyba było gdzieś we Francji, siostry w tym szpitalu polowym mówiły po francusku. Miały na sobie czepek z czerwonym krzyżem i biały fartuszek na niebieskiej lub białej sukience także na ramieniu były czerwone krzyże.
Mój kolega wyleczony wyszedł ze mną znowu w to samo miejsce tym razem wspiął się na wydmę żeby zobaczyć gdzie są Niemcy i w tym momencie zaczął się atak bombowy z powietrza i jedna z pierwszych bomb go trafiła - zginał na miejscu. Ja wtedy pomyślałam - nikt nie ucieknie przeznaczeniu i śmierci - widocznie musiał zginąć tam. Po tym obudziłam się.

a te spodki niemiecki wyglądały tak : http://1.bp.blogspot.com/_R7zuHbYniK8/S ... fo%2B2.jpg
a pielęgniarki tak: http://img.audiovis.nac.gov.pl/PIC/PIC_2-5728.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz