O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

23 sierpnia 2010

Sprawa Iwony Wieczorek...

Ta sprawa jest bardzo nagłaśniana ostatnio i jest świeża. Bierze w niej udział słynny jasnowidz K. Jackowski, policja oraz detektyw K.Rutkowski. Dziewczyna 19 letnia Iwona, wyszła na dyskotekę z domu razem ze znajomymi i już nie wróciła. Ostatnie chwile dziewczyny to te zarejestrowane na monitoringu w Sopocie i Gdańsku. Kiedy nie było tych filmów w internecie, a jedynie zdjęcie poszukiwanej, z ciekawości przeczytałam artykuł na Fakt.pl i Gazecie Wyborczej.pl. Było tam zdjęcie Iwony i jej mamy, która szukała córki. Kiedy tylko zobaczyłam zdjęcie wiedziałam, że dziewczyna nie żyje. Miałam scenę morderstwa na tle rabunkowym przed oczami. Widziałam ją jak przechodzi przez pasy i idzie uliczka ciemna miedzy jakimiś domami- może blokami. Zostaje tam napadnięta od tyłu przez 2 postawnych mężczyzn, próbują jej wyrwać telefon komórkowy, ale ona nie daje się i walczy, następnie widzę ręce jednego z tych mężczyzn zaciskające się na szyi dziewczyny. Potem sceneria zmienia się i widzę jakby zarośla, trzciny, krzaki jakieś, może nad wodą, ale niekoniecznie. Te krzaki są dosyć wysokie i widzę ja jak leży w nich twarzą skierowaną do ziemi. Nie widziałam przemocy seksualnej, ani pobicia, widziałam,że została uduszona. Niedaleko będą leżały jej buty. Nie wiem kiedy ją odnajdą, ale wydaje mi się, że to potrwa ponieważ to miejsce, gdzie jest ciało jest oddalone od jej domu, ale znajdują się gdzieś za jakimiś budynkami. Nie wiem niestety czy to jest inna miejscowość, czy ta sama wiem,że te zarośla wyglądają jak wysokie trzciny...
Napisałam zaraz po zobaczeniu tego do BlueAngel na gg, oraz wkleiłam jej linka do tego artykułu z faktu.pl.
Następnie do sprawy doszedł K.Jackowski, który na początku utrzymywał,że jest ona przetrzymywana gdzieś w okolicy, teraz twierdzi,że nie żyje. K.Rutkowski przyjmuje podobne wersje, a teraz doczytałam,że poleciał do Szwecji , bo tam rzekomo jakiś trop był. Ja od początku wiedziałam, jeszcze zanim pojawił się jasnowidz,ze ona nie żyje. Wiadomość do BlueAngel wysłałem dnia 27 lipca 2010. Oto jej treść z archiwum gg:

"hej, znalazłam informacje o zaginionej dziewczynie. Policja nieudolnie jej szuka jak w sprawie Olewnika. http://wyborcza.pl/1,75248,8181070,Poszukiwania_Iwony__Idealnie_sledztwo_czy_blamaz_.html Tu znalazłam jej zdjęcie: http://www.wybrzeze24.pl/gazeta-gdanska-aktualnosci/zaginela-iwona-wieczorek
 

2010-07-27 13:27:35 ona już nie żyje..." 

i dalej...

"dwaj mężczyźni zachodzą od tylu i szarpią ja za włosy, gdzieś pod jakimś blokiem,jest ciemno,próbuje się wyrwać, gdzieś ja popychają tyle, dosłownie w sekundę przebłysk i wszystko widziałam.
2010-07-27 13:29:51 udusili ją"

Wkleiłam jako dowód, mówię prawdę. Proszę sprawdzić od kiedy K.Jackowski był przy sprawie i K.Rutkowski i zobaczycie, że jeszcze przed nimi wiedziałam...Teraz pozostaje mi tylko czekać na odnalezienie ciała zaginionej...
Sama BlueAngel na filmikach z monitoringu widziała ciemna otoczkę wokół Niej, tak jakby "aura",ale to nie do końca to. Także stwierdziła,że nie żyje...Później wielokrotnie rozmawiałyśmy na ten temat, przesyłając sobie linki do coraz to większych informacji na ten temat jakie ukazywały się w prasie. Jestem ciekawa finału, zawsze w tych sprawach mam nadzieje,że tym razem może się jednak pomyliłam i osoba która uznałam za zmarła, żyje..niestety jak dotąd nie zadziałało to w ten sposób.

5 komentarzy:

  1. Mam wrażenie, że te sny są odzwierciedleniem Twojej zagubionej duszy, że coś Ciebie bardzo musi męczyć w życiu, może ktoś wyrządził Ci jakaś wielką moralna krzywdę, chcesz i widzisz wszystko w czarnych kolorach, jakbyś usilnie chciała tylko tego, mi się osobiście to bardzo nie podoba i nie to bym Ciebie nie lubił, no bo w końcu za co?
    Nie bądź takim czarnowidzem, pomyl się choć raz, i to w tym przypadku !!!

    "Moja siłą w koncentracji mocy"

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas liczę na to, że może się w tym przypadku pomyliłam, jak i w innych...

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi kiedyś się śniło, że za tym zniknięciem Iwony potężny "świat sexu i biznesu" stoi, i że nawet kupili stanowisko swojemu człowiekowi wysoko, by pilnował coby ta sprawa nigdy wyjaśniona nie została, Ale czy w sny można wierzyć ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie nie wejdziesz pisze komentarze JUMANJI. CitizenX - pierwszy którym powinni się zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  5. https://sennik-net.pl - tutaj macie opisane lepiej wszystkie sny spotkane na tej www. Zamiast pisać komenty skorzystajcie z sennika.

    OdpowiedzUsuń