O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

10 lipca 2011

Sen o zaginionej Iwonie Wieczorek

Miałam sen o zganionej dziewczynie - o tej sprawie było kiedyś głośno w Polsce. Otóż śniła mi się Iwona Wieczorek. Przyszła do mnie w tym śnie, ja ją tylko widziałam, nikt poza mną, a jeszcze występowała tam jej mama, moi rodzice i ludzie z telewizji. Jej matka w rok po zaginięciu powiedziała, w wywiadzie, w którym i ja jakby z boku uczestniczyłam, że nie ma już nadziei, że Iwona się odnajdzie, że ona pewnie już nie żyje, dlatego postanowiła przerwać poszukiwania. W tym momencie obok mnie pojawia się duch Iwony. Mówi do mnie, że muszę pomóc jej matce poszukać jej. Powiedziałam jej, że przecież nie znam jej matki, że nie wiem nawet gdzie mieszka. 


Iwona w tym śnie powiedziała mi, że pokaże mi jak umarła i kto to zrobił. Odmówiłam, powiedziałam jej, że nie chce żeby potem mi się to morderstwo śniło - wiedziałam w tym śnie, że ona została zamordowana. Iwona jednak była bardzo natarczywa, chwyciła mnie za rękę i pociągnęła na zewnątrz pokoju gdzie jej matka płakała i rozmawiała z dziennikarzami przed kamerą. Poszłam z Iwoną, ona mi pokazuje jakieś mieszkanie, mówi, że to pokój jej chłopaka, tu ją zamordował. Mówi, mi, że ją udusił a potem wywiózł i rzucił w trzciny, twarzą do ziemi ( w tym momencie przenoszę się z Nią w owe miejsce, wygląda ono tak samo jak to, które widziałam w swojej wizji, zaraz po ogłoszeniu jej zaginięcia rok temu), daleko od jej domu tak żeby nikt jej nie znalazł. Powiedziała mi, że teraz może w spokoju odejść, bo mi to powiedziała, że ktoś o tym wie.  Odczułam, że żal jej opuszczać matkę (tu znowu się z Nią przenoszę do tego pokoju gdzie jej matka kończy rozmawiać z reporterami), ale tak było przeznaczone i ona nic nie mogła na to poradzić, teraz może odejść , bo pogodziła się z tym losem. Ona znika, a ja mam chęć ogromną wtrącić się jej mamie w słowo i opowiedzieć o wszystkim co przeżyłam, ale nie robię tego, bo boję się, że kobieta mi nie uwierzy.

33 komentarze:

  1. Ciekawe dlaczego teraz dopiero się Ci przyśniła nie wcześniej ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, ale czy ona nie zniknęła właśnie jakoś w lipcu? Może dlatego, że rocznica się zbliża??

    OdpowiedzUsuń
  3. 17 lipca 2010 roku, przeczytałam Twój sen ale w niego nie wierzę, mi się też śnią różne rzeczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwona zaginęła ok 16 na 17 lipca i ja mam wrażenie ,że osoby które są w to zamieszane znały się z Iwona ..Natomiast co do Twojego snu Gastria to powiem ci jakbyś była jasnowidzem :) tyle pamiętać ze snu , każdy wątek , rozmowę i ogółem to wszystko to na prawdę jest niebywałe .

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli umiesz wzór podstawowy, to i takie jak te moje zrobisz bez problemu. Ja po prostu robię z dwóch stron na raz. Tzn biorę np. po 2 kolory każdej muliny i plotę od prawej i od lewej tak samo.
    Jak zaczynasz robić bransoletę od prawej, to spróbuj od lewej, na tej samej zasadzie. Potem spróbuj od prawej i od lewej - tu podwójnie musisz mieć kolory. Tak jakbyś robiła dwie bransoletki, jedna od prawej zacząć, druga od lewej, tylko ze je na środku łączysz tak ze tworzą jedna :)
    Jak to załapiesz będziesz już wiedzieć jak robić rożne kombinacje :)
    Mam nadzieje ze w miarę jasno napisałam, jak coś to pytaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz naprawdę niezwykłe sny. Większość moich jest zupełnie zwyczajna, a często bezsensowna... ;) Ale myślę, że to dlatego że nie chce mieć snów proroczych itp. Chyba byłoby to dla mnie zbyt trudne lub męczące...

    Dodałam link do tego Twojego bloga na naszym blogu w zakładce "Blogi naszych znajomych" :) jakoś wcześniej zapomniałam... ;)

    Pozdrawiam

    Sol

    OdpowiedzUsuń
  7. telefon do mamy Iwony Wieczorek 692 569 160

    OdpowiedzUsuń
  8. To straszne...zamierzasz coś zrobić z tą wiedzą?

    OdpowiedzUsuń
  9. czy sny sie Tobie sprawdzaja?

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż, są trzy wyjścia:
    1. Skontaktować się z matką, spotkać się z nią i spróbować o wszystkim powiedzieć, ale to może być trudne. Matka może grozić że wezwie policje i takie tam.
    2. Pamiętam, że do tej sprawy zaangażowany został również jasnowidz Jackowski. Można spróbować przekazać te informacje ze snu komuś kto poprosił jasnowidza o pomoc lub porozmawiać z samym jasnowidzem.
    3. Napisać do fundacji nautilus, która jest w stałym kontakcie z Jackowiskim i ogólnie mają jakąś tam wiedzę, ale wątpie czy coś z tym zrobią..

    4. Znaleźć to miejsce samemu (w trzcinach), znaleźć Iwonę. Może znalazł by się jakiś śmiałek, który by się tego podjął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mogę się tego podjąć. Mieszkam w Gdańsku ale ta sprawa mocno mnie poruszyła. Człowiek nie może tak po prostu zniknąć bez śladu. Nie godzę się na to, też w przyszłości chciałbym mieć dzieci i czuć się bezpiecznie. Jestem odważny mam nosa do poszukiwań mogę sprawdzić teren jaki chcecie i przeskoczyć każdy płot. Jeżeli macie wizje i chcecie to sprawdzić, opiszcie dobrze miejsce im więcej precyzyjnie tym lepiej i wyślijcie mi na maila
      w1979@tlen.pl

      Usuń
  11. Zadzwoń do mamy Iwony opisz dane miejsce niech to sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Po mojej pierwszej wizji odnośnie zaginięcia Iwony - to było rok temu - opisane jest na blogu pt. "Sprawa Iwony Wieczorek" - napisałam anonimowy email do Fundacji Nautilus - jak widać bez rezulatatu, napisałam również email do p. K.Jackowskiego, również zero odpowiedzi, zero rezultatów. Dlatego nie zamierzam robić tego ponownie, bo skutek będzie taki sam jak poprzednio.
    Nie mieszkam od kilku lat w Polsce, śledzę sprawy w PL przez radio online, polskie gazety online i polską telewizję online, dlatego nie jestem wstanie iść i szukać tego miejsca - w śnie i wizji nie padła niestety nazwa miejscowości gdzie są/mogą być zwłoki Iwony. Miejsce opisałam w poprzednich wpisach o jej zaginięciu w zeszłym roku - sprawdźcie archiwum mojego bloga. Również nie mogę spotkać się i porozmawiać z mamą Iwony, bo nie mieszkam w Polsce, mogłabym co prawda zadzwonić anonimowo, ale nie wiem czy ona by mi uwierzyła...
    Napisałam ten sen na blogu, jak i swoje wizje na temat jej zaginięcia i liczę, że osoby, które to czytają może wpadną na pomysł i podadzą linka komuś z rodziny Iwony, czy bliskich znajomych i może wtedy to jakoś dotrze do jej rodziców??

    Tak, takie sny ze zmarłymi zazwyczaj mi się sprawdzają...niestety.

    OdpowiedzUsuń
  13. A jaką masz pewność że to może być prawda ?napisz mi proszę w stanach z policją współpracują jasnowidzowie ale to co piszesz jest smutne :(












    /

    OdpowiedzUsuń
  14. Wierzę w ten sen. Może wyślij list do mamy Iwony anonimowo. Niech w jakiś sposób to sprawdzą. Dobrze, że Iwona jest już spokojna :)

    Pozdrowionka dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak mowie, nie znam ani adresu, ani emaila do mamy lub kogokolwiek z rodziny Iwony...
    Czy to jest prawda (ten sen)
    okaże się, jak znajdą ciało Iwony w trzcinach daleko od jej domu, jak dojdą do tego, że to jej chłopak ją zamordował.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ehhh łatwo Wam mówić , dla nas nie jest tak prosto coś zobaczyć wizji czy we śnie i od razu mamy zawiadamiać rodzinę . Nikt nam nie uwierzy...
    Zajrzę do tego tematu bo już dawno nie wchodziłam tam i nie pamiętam dokładnie co tam pisałam ale zdaje się, że widzę wokół niej czarna otoczkę co znaczy, że nie żyje ...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się wydaje,że to może być prawda bo kiedyś czytałam ,ze ten jej chłopak nie chciał się poddać testowi na prawdomówność.
    Gastra powinnaś coś z tym zrobić ona wybrała ciebie aby wszyscy dowiedzieli się prawdy ...Musisz jej pomóc .
    Nie wiem jak,zadzwoń do jej mamy ,nie ważne jaka będzie jej reakcja.
    Ważne ,żebyś podała swój sen i argumenty.
    A moim zdaniem jednym z argumentów jest to ,że ten chłopak nie przystąpił na test prawdomówności .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwierzy czy nie uwierzy ale sprobowac mozna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ilu jeszcze jasnowidzów, wróżek, wizjonerów?
    I nic się nie sprawdza.
    G8

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo głupie!!!! Podejrzewam, że twój sen został wymyślony, pewnie chcesz zabłysnąć i nastukać sobie wejśc na swój bloog. Tylko Bóg wie co się stało i wierzę że kiedyś poznamy prawdę. Wszyskie wróżki i jasnowidzę na stos......

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój sen nie został wymyślony...można wymyślić sobie sen??

    OdpowiedzUsuń
  22. Heh no i na tym się skończyło , widać nikt nie potrafi odp. na Twoje pytanie Gastria ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja w to wierze...
    Sama b.czesto mam sny,ktore sie sprawdzaja,jestem numerologiczna 11 tka.Wiem jak nielatwo jest zyc z takim darem.Pozdrawiam.Selene11

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakiś czas temu miałem wątpliwości co do treści twego snu, czas jednak pokaże, że w niektórych aspektach miałaś rację ( nawet gdyby była to konfabulacja to mocno inspirowana). Co do sprawcy nie mam zastrzeżeń jest to chłopak Iwony - tylko który? Chyba przedostatni, bo nie wyobrażam sobie by Iwona wchodziła przez okno do chłopaka z którym przed chwilą się pokłóciła.
    Pozdrawiam
    GhostAmplifier

    OdpowiedzUsuń
  25. Zadzwoń do jej mamy, numer telefonu komórkowego jest wszędzie, na każdej stronie poświęconej Iwonie. Nic Cię to nie kosztuje, a może naprawdę pomóc, jeśli jest to prawda. Policja i Prokuratura stanęły w martwym punkcie, więc niech się biorą za przeszukiwanie trzcin w Trójmieście i na obrzeżach.
    PS. A to mieszkanie to może być to, o którym mówiła Meduza.

    OdpowiedzUsuń
  26. Popieram przedmówczynię, Iwona wybrała Cię, bo Ci zaufała. Musisz jej pomóc, wykonaj tylko jeden, jeden mały telefon. Wyślij smsa, cokolwiek, byleby powiedzieć jej o tym, co Ci się przyśniło.

    OdpowiedzUsuń
  27. A mnie się przyśniła iwona i trzymała turecką flagę w ręce, tam ją pewnie wywiózł ręcznik

    OdpowiedzUsuń
  28. A mnie się śniło niedawno, że jej zwłoki są spalone i znajdują się gdzieś w woj. Kujawsko-pom. Albo w okolicach miejscowości z 2 członowa nazwa.

    OdpowiedzUsuń
  29. Golub-Dobrzyn chyba

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem z Gdańska chętnie zbiorę pare osób i ponownie jej poszukamy jeśli ktoś ma jakaś mapkę lub wizje dajcie znać Nie mogła się rozpłynąć a sprawca musi ponieść karę :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest już 2022 rok, a sprawa nie jest jeszcze do końca wyjaśniona :( nie znałam Iwony, ale to pierwsza sytuacja którą się interesuje 12 lat.

    OdpowiedzUsuń