O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

30 czerwca 2013

Pająki

   Dzisiaj śniły mi się pająki. Gdzie nie zajrzałam tam były. Gdzie nie otworzyłam zaczynały wyłazić. Takie duże wielkości dłoni, jedne nagie drugie włochate ale zawsze w kolorze czarnym. Uciekałam, ale gdzie nie spojrzałam tam wychodziły. Nie wiem co taki sen może oznaczać. Jeszcze w tym śnie była moja mama, która ze mną rozmawiała, ale nie pamiętam na jaki temat. Bałam się tych pająków bardzo, że mnie pogryzą. W pewnym momencie snu, nawet jeden jakby skoczył mi z sufitu na plecy, uciekłam jakby mnie coś goniło.

1 komentarz:

  1. Czy czasem jakaś kobieta Cię nie dominuje? Matka, teściowa, szefowa...? Bo na to ten sen wskazuje. Ponadto jest to konfrontacja z swoimi lękami. Zastanów się, czego się tak boisz.
    Seji

    OdpowiedzUsuń