O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

17 lipca 2012

Konie i mąż

Sen króciutki:
Jestem z mężem w jakimś kraju. Nie wiem gdzie to jest. Prowadzimy do kowala swoje konie, biały arabek i taki zimnokrwisty bułanek jak z polskiej wsi. Kowal ogląda kopyta temu bułankowi. Mąż rozmawia z tym kowalem w jakimś nieznanym dla mnie języku brzmi jak arabski? Kowal jest ciemnej karnacji, jest młody co mnie dziwi , bo spodziewałam się starszego kowala, zastanawiam się kto dzisiaj jest młodym kowalem, że przecież ciężko znaleźć dobrego. Mąż tłumaczy, ze podkuje Nam oba konie a my w tym czasie możemy iść po zakupy elektroniczne. Obawiam się zostawić swoje konie u tego kowala, ale on daje mi swoja wizytówkę z adresem i telefonem, i każe mi napisać swoje imię, które literuje: zinci albo iznic. Odchodząc widzę, jak jego pomocnik konie zabiera do stajni do boksu. Mowie do męża ze ten kowal ma śmieszne imię, a mój mąż na to, ze ten kowal chyba pochodzi z Iranu. Na tym koniec snu
.

5 komentarzy:

  1. podkuwanie koni przez irańskiego kowala co to może znaczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można to pewnie zinterpretować:
      a) dosłownie, czyli sen proroczy kiedyś będę mieć konie (konie to moja pasja i zawsze chciałam mieć przynajmniej jednego) i kowal będzie pochodził z Iranu
      b) niedosłownie, czyli dużo mówi się teraz o Iranie co mogło wpłynąć na moją podświadomość, stąd w marzenie o posiadaniu konia/koni wplótł się Iran
      c) zbyt dosłownie, czyli podkuwanie na gorąco -żar, ogień, Iran, irański mężczyzna,które będzie podkuwał konie - moje marzenie - a więc przez sytuację w Iranie (lub spowodowaną przez młodego człowieka w Iranie)związaną z gorącem, żarem ogniem, nie będę mogła zrealizować marzeń przez jakiś czas (w śnie mamy z mężem *za chwilę* wrócić po konie)?

      Tak to wygląda,jeśli ktoś ma inną interpretację chętnie poczytam :)

      Usuń
  2. Hej:)Czytam twoją stronkę od jakiegoś czasu bardzo mnie ciekawią twoje kolejne sny:)...Co do olimpiady to natrafiłam na coś ciekawego http://katerina.nowyekran.pl/post/67098,plan-ewakuacji-londynu-podczas-olimpiady. Możesz jeszcze zerknąć na złoty medal Olimpijski...wogule wszystkie te symbole są przerażające.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysle raczej ,że Twój sen jest przełożeniem ,Twojej obecnej sytuacji w realnym świecie + marzeń . Niestety nie znam jej ,wiec i interpretacja jest mało wiarygodna . Sądzę ,że prowadzicie mała firmę lub (chcesz takową),która jest w pewnym stopniu spełnieniem Twoich marzeń (koń).Twój maż chce lub raczej musi czy powinien (podkuwanie konia ,dodatkowe szczęście dane przez kogos innego),nawiazac współpracę z kimś obcym kulturowo(muzulmanin w domysle Aziz) .Choc, białego konia z reguly tłumaczono z podtekstem seksualnym ,wówczas na miejscu Twojego męża byłbym zazdrosny o ten sen ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawa interpretacja i w sumie w wielu punktach trafna :)

      Usuń