O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

16 lipca 2012

Cyżbym miała rację - idzie wojna/apokalipsa?

"Czy w najbliższych tygodniach wybuchnie na Ziemi wielki konflikt cywilizacji?" Tak zatytułowała swój najnowszy artykuł fundacja Nautilus : http://www.nautilus.org.pl/?p=artykul&id=2565
Mowa a nim o rzekomym wybuchu wojny na Bliskim Wschodzie w najbliższym czasie. Wszystko miałoby się zacząć w Iranie.FN opiera się na przesłaniach pastora amerykańskiego T.B.Joshua, który już w 2009 roku mówił o tym, że coś będzie się działo w Iranie, potem Izraelu, że jakiś kryzys czeka te 2 kraje, kazał się modlić, aby temu zapobiec (link do filmu pastora z przesłaniem na YT na stronie FN w linku powyżej).

Dlaczego o tym piszę? Ci, którzy szczegółowo czytają i czytali mojego bloga, zapewne pamiętają moje wcześniejsze sny o  wojnie, o tym, że przedzierałam się przez zniszczoną wojną Europę w poszukiwaniu męża, który musiał walczyć na wojnie - miałam chyba 2-3 takie sny.
Teraz czuję, że faktycznie coś jest na rzeczy, tak mnie ciągnie od kilku miesięcy do Polski jak nigdy, mam w głowie tylko "uciekaj, w Polsce będziesz bezpieczna"...odczucie, że coś się zbliża towarzyszy mi od dawna.
Dodatkowo miałam jakiś czas temu sen odnośnie bycia z rodzicami w Indiach na wycieczce (nigdy tam nie byłam i nie zamierzam być) podczas, której wybuchła "na zachodzie" bomba atomowa - może to naciągane, ale Iran jest na zachód od Indii, nie jest aż tak daleko by nie można z Indii "oglądać" eksplozji jądrowej...
Tak się zastanawiam co Nas czeka do końca tego roku? Czy to co prorokuje ten pastor z USA okaże się prawdą? o wojnie wspomina też już chyba od 2 lat K.Jackowski Nasz rodzimy jasnowidz...Mam nadzieję, że ta bańka złych myśli i chęci wojny/konfliktów nie wybuchnie, nie pęknie, że to tylko takie "straszenie". Wojna światowa to ostatnia rzecz jakiej teraz potrzebujemy...

3 komentarze:

  1. chyba czas zrobić zapasy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. niech wybuchnie musi sie ten system kapitalistyczny skonczyc gdzie bogiem jest pieniadz a czlowiek niewolnikiem pracy

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy socjalista? człowieku od zarania dziejów chciwość i egoizm rządziła ludźmi i nie zmieni tego żaden system dystrybucji bogactwa pod nazwa socjalizmu czy socjalnej gospodarki rynkowej. Wszystko się kołem toczy mamy teraz neoniewolnictwo i już, trzeba sobie jakoś radzić i przeżyć to życie i nie ma innej rady.

    OdpowiedzUsuń