O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

4 grudnia 2011

Wyjasnienie wizji i kolejny dowód?

Jakiś czas temu zostałam poproszona o zrobienie wizji odnośnie pewnego zaginionego. Całość znajdziecie tutaj pod linkiem: http://dormire-moje-sny.blogspot.com/2011/08/zaginiony-filip-adymkowski.html?showComment=1322049361123#c4091782477644138416 . Anonimowi komentatorzy stwierdzili, że miałam rację. Zganiony nie żyje. Nie wiem czy ta informacja jest potwierdzona oficjalnie. Szukałam jej dzisiaj w internecie przez Google, ale niestety wyskoczyły stare artykułu odnośnie zaginięcia i poszukiwania...chociaż pod tym linkiem http://www.fakt.pl/Tajemnicze-zaginiecie-mlodego-chlopaka-,artykuly,112841,1.html znalazłam informację w komentarzu o takiej treści:
"Filip nie żyje znaleźli jego zwłoki pobite i powieszone w lesie w Warce wisiał kasę i go dorwali teraz Policja powinna szukać zabójców a nie jego"    < - informacja ta  (nie wiem czy słuszna), jest z dnia 29.11.2011 10:27).
Jeśli to wszystko prawda to znaczy, że niestety miałam rację i moja wizja (link na górze) się po części sprawdziła...kolejny dowód na mój dar.

4 komentarze:

  1. Czy dowod na dar? Nie wiem ... wiekszosc zaginionych nigdy nie wraca. Statystyki nie klamia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas mam nadzieję, że Filip żyje. Śledzę jego zaginięcie od początku, też czytałam ten komentarz, ale wiele rzeczy ludzie piszą dla "jaj", gdyby odnaleziono ciało-myślę, że media oficjalnie w końcu by o tym napisały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odnaleziono ciało młodego człowieka. Rodzina nie rozpoznała w nim Filipa, czekaja teraz na wyniki DNA.

    OdpowiedzUsuń
  4. https://www.facebook.com/pages/UWAGA-Zagin%C4%85%C5%82-Filip-Dymkowski-Batman-Missing-Person-/144136552343788

    tutaj są podawane informacje

    OdpowiedzUsuń