O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

20 września 2011

Kilka snów

Dzisiaj miałam nie przespana noc, wiec zasnęłam dopiero jak zaczynało świtać. Miałam kilka snów, w których znowu przewijały się konie: raz na nich jeździłam, raz ratowałam, albo starałam się je ukryć. Byli ze mną jacyś ludzie, pamiętam, że śniła mi się też krew czyjaś, ale nie wiem o co chodziło. Śnił mi się upadek samolotu wojskowego w typie F-16 na bloki mieszkalne w mieście, gdzie mieszka moja babcia. Widziałam pilota, który się w ostatniej chwili katapultował, jednak na tyle był nisko, że mimo otwarcia spadochronu i tak się cały połamał spadając na dach jednego z bloków. Pobiegłam tam zobaczyć co dokładnie się stało, ale byli tam już jacyś ludzie, mężczyźni i mówili, że nic z tego nie będzie, bo cały jest połamany. Jak podeszłam jeszcze żył, bo widziałam że poruszał ręką, ale za chwilę zmarł.
Jeszcze z innego snu pamiętam jezioro nad którym spędzałam beztroskie wakacje w dzieciństwie. Na wiejskiej plaży, gdzie było kąpielisko, w moim śnie ktoś wybudował jakieś zjazdy do wody dla samochodów, albo łodzi? I te zjazdy łączyły się z korytarzem jakby, do którego cały czas wlewała się woda z jeziora ponieważ był on wykopany pod powierzchnia wody. Wszystkie te sny działy się w Polsce. Znowu nie pamiętałam szczegółów po przebudzeniu, tylko jakieś urywki. Na pewno sny były rozbudowane, tego jestem pewna, ale więcej nie mogę sobie przypomnieć niż to co opisałam powyżej.
Sny zawsze ostrzegały mnie przed złymi wiadomościami, chorobami itd, a tym razem żaden ze snów nie ostrzegł mnie przed choroba mojego męża. Moj mąż się rozchorował nagle, na szczęście bierze leki i jest lepiej. Niemniej jednak nie dostałam żadnego ostrzeżenia o zbliżającej się chorobie. ciekawe dlaczego?

1 komentarz:

  1. Myślę, że mogłaś dostać ostrzeżenie we śnie tylko po prostu nie pamiętasz tego snu, tym bardziej, że masz ostatnio problemy z zapamiętywaniem snów.

    OdpowiedzUsuń