O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

17 września 2011

Nostalgia

Nie wiem dlaczego, ale od dawna nie mogę zapamiętać swoich snów w całości.  Po przebudzeniu się pamiętam tylko urywki. Nie wiem czym to jest spowodowane, już kiedyś tak miałam, ale wtedy trwało to krótko, teraz nawet nie mam co konkretnie pisać na blogu...
Jakaś nostalgia mnie dopadła od paru dni, marazm, albo zniechęcenie. Czy to wpływ nadchodzącej jesieni?
Sama nie wiem czym to może być spowodowane, bo nie mam ani ciężkiej sytuacji w domu, ani stresów itp.
Przedwczoraj miałam sen, z którego zapamiętałam tylko, że do czegoś zostałam wybrana wraz z innymi ludźmi (nie znałam ich) i czekaliśmy na wytyczne w mojej szkole podstawowej.
A dzisiaj po przebudzeniu się zapamiętałam tylko, wielki deszcz i ulewę z mojego snu. Wiem, że bardzo padało, ale nie było burzy, czułam zapach deszczu. Gdzie to było, kto ze mną był - nie pamiętam...
Czy też tak macie, że nie możecie sobie przypomnieć swoich snów od dłuższego czasu? Jak myślicie co może wpływać na zapamiętywanie naszych snów?

1 komentarz:

  1. od długiego czasu cierpię na brak snów. Czuję się trochę jakbym coś stracił. Ale zaczynam zwracać uwagę na szczegóły za dnia.

    OdpowiedzUsuń