O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

19 lipca 2011

Eksperyment Jasnowidz II - ciąg dalszy

W zeszłym roku pisałam posta o samozwańczym jasnowidzu ( http://dormire-moje-sny.blogspot.com/2010/11/eksperyment-jasnowidz.html), który wyłudza od ludzi pieniądze, nie pomaga im, a czasem wręcz szkodzi. Dzisiaj przypadkiem natknęłam się na potwierdzenie swojego eksperymentu. Oto link do wypowiedzi odnośnie tego naciągacza -  tym razem Pan X zostanie zdemaskowany jego prawdziwym imieniem i nazwiskiem:
http://www.uprzejmiedonosze.pl/pl/forum/uprzejmie-donosze/uprzejmie-donosze/falszywy-egzorcysta-bez-uprawnien-naciagacz-i-klamca-krzysztof-rybczynski-krzysztofrybczynskipl/2
Ja również wypowiedziałam się pod tymi komentarzami. Przestrzegam przed wizytą u tego oszusta!!! Zdecydowanie go nie polecam!

10 komentarzy:

  1. Kiedy wcisnąłem link podany przez Panią , mój komputer zaczął wariować i wyskoczyły informacje o zagrożeniu szpiegowania mojego komputera i haseł i mumer telefonu pod który miałbym zadzwonić żeby rozwiązać ten problem.
    Obecnie zastanawiam się nad skorzystaniem z usług tego Pana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam. Oszust złodziej naciągacz człowiek moim zdaniem chory psychicznie .Ma manie prześladowcze,prostak. Mam dowody.Anna

    OdpowiedzUsuń
  3. to kto im jest,jeśli to oszust to powinno się jego imię i nazwisko podać,żeby ostrzec innych ludzi...czy to Krzysztof Rybczyński?Proszę o info!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A coś więcej niż tak,oszukany zostałeś przez niego?Proszę o jakies szczegóły.

      Usuń
  4. czemu temat się zakończył?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadza się. Odradzam wszystkim kontakt z tą osobą. Wziął duże pieniądze za wizję która trwała 5 minut i okazała się totalnie nieprawdziwa. Gdy próbowałam go poinformować o fakcie, że jego wizja okazała się totalną pomyłką, zaczął krzyczeć: "Pani mnie obraziła, spotkamy się w sądzie". Tchórz, którego stać było tylko na rozłączenie połączenia i zablokowanie mojego numeru. Zero odpowiedzialności za swoje słowa, a przed jego wizją, powiedział: "będziemy w kontakcie". A jak jego wizja okazala sie totalną bzdurą z krzykiem wycofał się z kontaktu. Rzeczywistość okazała się dużo lepsza niż jego tragiczna wizja, nawet się z tego nie ucieszył. Wolałby by było tak źle jak przewidywał, żeby tylko nie wyjść na nieomylnego? Nie warto!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasnowidz Krzysztof Wojciech Rybczyński to oszust. Zamówiłam u niego oczyszczenie energetyczne, a gdy zapytałam go kiedy zostanie wykonane napisał, że zrobił, i że jeśli znowu napiszę do niego to zgłosi to za nękanie, po czym mnie od razu zablokował.

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy za wzzystko zapłaci wy również Bóg wszystko widzi ...

    OdpowiedzUsuń