O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

29 września 2010

Katastrofa?

Znów miałam sen katastroficzny. Coś się w Polsce stanie i będzie ogłoszona nowa żałoba narodowa- zobaczycie! Widziałam ludzi cierpiących na ulicy - jakiś wypadek, wybuch w metrze? widziałam też jakby powódź obok nich, dużo brudnej wody i lał deszcz w tym samym czasie. Służby ratownicze pomagały cierpiącym, zakrywali też zmarłych workami. Pełno strażaków i pogotowia wszędzie. To jakby działo się w dużym mieście w Polsce - może Warszawa ? W centrum tego miasta, część zablokowana ulic. Dużo osób zginie i ogłoszą żałobę narodową - słyszałam w radio w tym śnie słowa: "  Ogłoszono żałobę narodową na tydzień ".
Wszystko jakby działo się na jesień/zimę, bardzo padał deszcz, ludzie ubrani w ciepłe ubrania i buty. Niebo szarawe jakby to było albo bardzo wcześnie rano, albo pod wieczór. Niestety nie wiem kiedy to się stanie, w tym roku czy na przyszły. Nazwy miasta ani daty nie widziałam niestety.

2 komentarze:

  1. Witaj !

    Po artykule, ktory dzis przeczytalam podobno tajne sluzby odkryli niby plany w zaawansowanym stopniu przygotowania przez pakistanczykow gdzie zatakowac mieli wieksze miasta Francji , NIemiec i Anglii oraz wieksze miasta w europie . NIe wie mdlaczego ale przeszlo mi przez mysl ze zaatakuja Warszawe .
    Natomiast gdzy skonczylam czytac Twoj sen dzisiejszy mialam wizje , w ktorej widze ludzi palczacych , brudnych na twarzy od ziemi badz usmoleni na twarzy oraz ich ubrania prawie czarne , w oddali widze plomieni. Gdzies obok splywa woda nie iwem czy to p odeszczu czy to jakas rura od wody zostala uszkodzona .Wzja jest zaraz tuz po jakism zdarzeniu . Tyle widzialam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, Ja też z ta wodą miałam skojarzenie, że to jednak jakaś rura pękła...Miałam parę miesięcy temu sen, gdzie widziałam pełno trupów w metrze. Opisałam to na tym blogu wcześniej...(http://dormire-moje-sny.blogspot.com/2010/08/15-maj-2010-kolejne-2-sny.html)może to zapowiedzi, że coś się nieuchronnie wydarzy?

    OdpowiedzUsuń