O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

20 sierpnia 2010

Sen z 19 sierpnia 2010 i z 20 sierpnia 2010.

Wczoraj zmęczona w ciągu dnia udałam się na drzemkę po obiadową. Śniło mi się, że jestem w jakimś miejscu i znalazłam tam papugę. Ptak był w kolorze zielonym z czerwona główką i dziobem. Miałam ją nauczyć mówić i uczyłam. Wypowiadałam słowo, a ona je powtarzała, po czym okazało się, że papuga umiała już mówić wcześniej. Sen się skończył.

Dzisiaj nad ranem miałam z kolei sen,że ratowałam jakiegoś psa, który na moich oczach został pogryziony przez innego.Ten pogryziony pies chyba jamnik miał duża ranę na grzbiecie i ja z czyjąś pomocą zaniosłam go do weterynarza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz