O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

6 lipca 2012

IO Londyn 2012

Mam od jakiegoś czasu, nawet dłuższego bym powiedziała...takie odczucie, iż albo coś złego stanie się podczas IO w Londynie w tym roku, albo nie dojdą one do skutku. Dzisiaj szukając czegoś na YT, natknęłam się przypadkowo na filmiki, które paru użytkowników wstawiło jako niby rzekomo ostrzeżenie o ataku terrorystycznym planowanym przez iluminatów/masonów itp. Ma do niego dojść w metrze w Londynie lub/i na stadionie olimpijskim. Podobno rok czy 2 lata wcześniej odbyły się ćwiczenia na wypadek takiego "ataku".
Autorzy filmików twierdza, że taki atak może nawet być wielkości nuklearnego, a to wszystko aby wprowadzic jeden słuszny i właściwy rząd światowy (NWO - New World Order). Osobiście sceptycznie podchodzę do takich "rewelacji" i traktuję to jako typową "ciekawostkę". Jednak te filmiki dały mi do myślenia, a co jeśli w tym jest ziarnko prawdy? Jeśli moje odczucia są prawdziwe i nie jest to zwykła wyobraźnia? Nie wiem sama co myśleć na ten temat. Co Wy moi drodzy sądzicie? Czy macie negatywne odczucia odnośnie IO w Londynie? a może mieliście jakieś ciekawe sny na ten temat?
Napiszcie w komentarzach poniżej.

4 komentarze:

  1. Mam podobne odczucia, choć snu na ten temat nie miałam, ale dwa dni temu oglądając program, w którym toczyła się rozmowa o zbliżających się Igrzyskach, ogarnęła mnie myśl, że coś może się złego wydarzyć, jakieś takiego wewnętrzne przekonanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam:)Coś w tym jest,już od jakiegoś czasu się nad tytm zastanawiam tyle się słyszy o tych zamachah,do których ma dojść...myśle że w roku 2012 karzdy ma jakieś przeczucia i sny sam miałem kilka.Co do kart iluminatii (jak pewnie sama zauwarzyłaś)to jedna przedstawia Big Bena i 5 mężczyzn ubranych w kolory nawiązujące do Olimpiady...Pożyjemy zobaczymy,chociaż wierze,że Gwiezdna federacja nad nami czuwa i nie dopuści do tego:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nic nie będzie w czasie IO w Londynie. A z tą federacją to sobie tak żartujecie? czy miał ktoś kontakt z federacją?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście nie miałam, i również nie znam nikogo kto by miał, ale ten tekst krąży już kilka ładnych lat po necie. Traktuję to tylko jako ciekawostkę :)

    OdpowiedzUsuń