O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

24 stycznia 2012

Zaginiony Mirosław Jasiński

Zostałam poproszona w komentarzu pod innym postem o zrobienie wizji odnośnie zaginionego Mirosława. Prosiła ciocia chłopaka. Oto co zobaczyłam:

Mirosław nie żyje. Ma to związek z narkotykami. Widze go w jakiejś melinie, pijacko-narkotycznej, wśród znajomych. Miał podwójne życie, które nikomu nie przychodziło do głowy. Był uzależniony od narkotyków.
Jakaś bójka o narkotyki podczas tej imprezy w melinie. Zostaje pobity, traci przytomność. Potem widzę inną scenę. On zbija sobie w rękę lewą jakąś strzykawkę  i po tym opada na podłogę nieprzytomny. Tak jakby za duża dawka tego czegoś zostaje wstrzyknięta i on umiera z przedawkowania tego specyfiku.
Przepraszam, za taką wizję, ale to zobaczyłam. Zawsze mówię/piszę co widzę, nie owijam w bawełnę, jeśli komuś wizja się nie podoba to trudno, ja nie mam na to wpływu.

link do informacji o zaginionym:
http://zaginieniposzukiwani.blogspot.com/2009/09/nie-wroci-do-domu-po-lekcjach-zaginiony.html#axzz1kOueRuFj

5 komentarzy:

  1. ..czyli tzw."złoty strzał"
    i po bólu.....
    Zgadzam się w zupełności...

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobrze, a co zrobili z jego ciałem !!! Przecież do dzisiaj nie został odnaleziony !!! Proszę wskazać jeszcze gdzie jest jego ciało !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ja nie widze gdzie tzn np w jakiej miejscowoscito cialo sie znajduje, moge opisac miejsce, ale nie widze ani liczb, ani nazw miejscowości w swoich wizjach...przykro mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o opis miejsca. Wiem, że trochę przedawnione...

      Usuń
  4. Przykre, że nikt nie widział jego problemów (rodzina, dziewczyna, znajomi).
    Szkoda tak młodego człowieka ...

    OdpowiedzUsuń