O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

24 maja 2011

Czarny Koń

Przedwczoraj maiłam sen, że jestem w stadninie i mam zamiar pojeździć na koniu. Dawno już tego nie robiłam. Widzę osoby ze szkółki jeździeckiej - nie są mi znane. Jakaś dziewczyna niechętnie przygotowuje mi konia. Odbieram jej odczucia, że nie jestem tu mile widziana, bo już wszyscy się znają a ja jestem nowa i oni nowych osób nie lubią. W końcu przyprowadza mi konia. Jest on czarny, jakoś źle na mnie patrzy, trochę się go boję...
Wsiadam na niego, bez siodła i ten koń próbuje mnie ugryźć w stopy, przekręca głowę raz w lewo raz w prawo. Próbuje mnie ponieść, ale ściągam wodze i nie daje mu się wyrwać. Koń jest bardzo niespokojny.W tym śnie jest tez mój mąż, ale nie pamiętam gdzie dokładnie i co robi. W śnie panuje noc i jestem przez te kobietę popędzana, żebym szybciej jazdę skończyła.



2 komentarze:

  1. Bardzo często w Twoich snach pojawia się symbol konia, nie wiem jak interpretujesz te sny, ale wydaje mi się, że Twoja podświadomość wciąż próbuje przerobić coś z czym nie potrafisz sobie poradzić. Czarny koń, którego próbujesz ujeżdżać to ciemna strona Twojej osobowości, którą chcesz ujarzmić. Oznacza to, że pracujesz nas sobą, ale zastanawia mnie ta kobieta, która Cię popędza byś jak najszybciej skończyła jazdę - czyżby w Twoim otoczeniu była osoba, która przeszkadza Ci w podążaniu w życiu we właściwym kierunku ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak jest! Dzięki wielkie za interpretację!

    OdpowiedzUsuń