O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

27 kwietnia 2011

Zagłada świata

Trzymam w ręku radio z antenką i bezskutecznie próbuję wyszukać jakiejkolwiek stacji z wiadomościami. Wszędzie szum, albo cisza. Gdzieś słyszę jakieś krzyki i wołanie. Wyłączam radio.Uciekam wraz z moja mamą do okrągłej wieży, która znajduje się nad szeroka rzeką lub zatoką morską. Woda jest czysta, widzę, że ludzie przypływają łodziami z różnych stron. Wchodzimy do wieży, ale widzę 3 psy, które chcą  się dostać, ale nie mogą się wdrapać po drewnianych schodach. Wracam się i biorę każdego na ręce z osobna i wrzucam do wejścia tej wieży potem sobie same radzą. Na szczucie tej wieży jest już trochę obcych ludzi, jest ksiądz , organy i jest msza, ludzie modlą się. Ja znam tego księdza w tym śnie i mowie mu: "Cisza w radiu, nikt nic nie nadaje, zaczęło się". Mama dołącza się do modlitw, a ja schodzę na dół, bo moja babcia od strony mamy już przyszła z torbami i pomagam jej wejść. Babcia jest trochę otyła - w rzeczywistości nie jest - mówi mi, że dzieciom ukazała się matka Boska, ale ona jak tam poszła to już jej nie było widać. Powiedziałam im, że wszystko będzie dobrze, tylko mają się do Niej modlić. Mówię babci, żeby szła na górę , bo jest tam mama. Nagle widzę duża łódź, wielka motorówkę umalowaną na biało-zielono. Myślę sobie: to policja z Turcji i Cypru razem się zjednoczyli w końcu i będą Nas ochraniać. Widzę zielony księżyc i gwiazdę a pod nimi zieloną gałązkę oliwną - namalowany ten symbol jest na dziobie tej motorówki. Widzę tez inne łodzie policyjne, również w tych samych kolorach. Płyną szybko na wschód ku słońcu, które tam zachodzi (??). Widzę od zachodu i od południa chmury, ciemne, wiem, że za chwilę zacznie się koniec świata i wycofuję się do tej wieży.

2 komentarze:

  1. Mimo wizji zbliżającej się zagłady świata w Twoim śnie zauważyłam istotne symbole, które mają pozytywne znaczenie. Gałązka oliwna symbolizuje pokój, zwycięstwo dobra nad złem. Generalnie kolor zielony, którego jest dużo w Twoim śnie odzwierciedla nadzieję na przyszłość. Twoja Babcia we śnie też twierdzi, że wszystko będzie dobrze. Może Twój sen ukazuje Ci, że masz zbyt wiele wątpliwości i powinnaś bardziej uwierzyć w to, że wszystko potoczy się pomyślnie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że jest dużo racji w tym co napisałaś. Obecnie faktycznie myślę, że nie podołam pewnemu egzaminowi w życiu, a zapewne będzie wszystko dobrze i dam radę i wszystko się ułoży jak powinno :) Dziękuję za komentarzyk :*

    OdpowiedzUsuń