O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

28 kwietnia 2011

Suknia Kate...

Już dawno miałam o tym napisać, ale zawsze było coś co mi przeszkadzało. Miałam wizję dotycząca sukni ślubnej Kate Middleton. Będzie na pewno biała, ale nie będzie  w stylu sukni śp. księżnej Diany. Będzie gładka i na górze, gorsecie suknie będzie mieć wyhaftowane kryształkami, a może drogimi kamieniami motywy kwiatowe z zawijasami (coś jak esy floresy). Te kryształki będą ciemniejsze od sukni, więc będą się odznaczać. Będzie mieć welon. Suknia długa z trenem, dopasowana, z krótkimi rękawami,dekolt albo w łódkę albo odsłaniający nieco ramiona na tę suknie będzie coś narzucone - bolerko? szal?
Jutro ślub, zamierzam oglądać by sprawdzić czy moja wizja się sprawdziła :)

2 komentarze:

  1. Ciekawa jestem bardzo :) Przyznam, że niezbyt mnie ten ślub interesuje, ale ze względu na Twój sen na suknię zerknę.

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie był sen, to była wizja - przebłysk na jawie :) ciekawe czy się sprawdzi czy nie :)

    OdpowiedzUsuń