O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

4 marca 2011

A jadnak się sprawdził....

Parę dni temu pisałam, że miałam sny o zębach, o małym dziecku itd itp. Potem napisałam, że siostra męża przeszła operacje usunięcia wyrostka. Było wszystko ok. Myślałam, że sen już się sprawdził - chodziło mi o te operacje- ale teraz okazuje się, że dzisiaj siostra przeszła kolejną operację, bo dostała zakażenia organizmu. Ma wysoką gorączkę i jest w szpitalu, przytomna, ale bardzo słaba. Nie wiem gdzie się zakaziła i czym - być może to efekt pęknięcia wyrostka podczas operacji, być może zła higiena w szpitalu. Sen jednak mocno się sprawdził, a ostatni, gdzie śniła mi się mala dziewczynka tym bardziej....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz