O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

2 marca 2011

Chleb na wsi

Dzisiaj miałam długi sen, wielowątkowy, ale...niestety jak to bywa zazwyczaj nie zapamiętałam go po obudzeniu. To znaczy pamiętałam, ale postanowiłam się zdrzemnąć te 5 -10 min, z tej drzemki zrobiła się dobra godzina! Oczywiście nic już nie pamiętałam z tego snu jak wstałam. Wiem tylko, że był jasny, ciepły, że śniła mi się wieś i ja tam coś robiłam wraz z innymi. Jakaś osoba pokazywała mi chleby, kilka rodzajów. Nie pamiętam czy miałam ten chleb zjeść czy go upiec...

2 komentarze:

  1. Widze ze nie tylko Tobie się śniło dziś wieś :P Mnie śniło się o samochodach :(

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak, znam ten ból, zawsze sobie postanawiam, że jeśli mi się cos przyśni skreślę chociaż 2 zdania w nocy żeby potem sobie latwiej przypomnieć resztę. Niestety nie jestem konsenkwentny. Dobrze, że chociaż tyle napisałaś. Czuję, że chleb to ważny symbol. Wg mnie odnosi się do najbardziej istotnych wartości

    OdpowiedzUsuń