O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

2 lutego 2011

Sen o zębach i jego znaczenie

Parę dni temu miałam sen o zębach. Chyba już go opisywałam. Tak myślałam, że coś się niedobrego wydarzy i okazało się, że moja babcia 81 lat zachorowała na zapalenie oskrzeli i bierze antybiotyk, a z jej dość chorym sercem to nie jest za ciekawa sprawa. Do tego mąż dzisiaj wrócił z pracy chory, z nosem mokrym i kicha mi co chwilę...Sny o zębach zawsze w  moim życiu symbolizują choroby w rodzinie najbliższej. Tym razem również ta symbolika nie zmieniła się...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz