O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

16 września 2010

Sen dzisiejszy...

Śnili mi się dzisiaj nad ranem młodzi mężczyźni, obcokrajowcy, którzy zabiegali o moje względy cały czas. Byli moimi kochankami, tzn. chcieli być, w tym śnie umawiałam się z Nimi na randki potajemne przed nimi samymi i moim mężem. Jeden z Nich był Włochem i bardzo mi się narzucał, chciał mnie odzyskać, a ja mimo, że chciałam go to nie byłam nim zainteresowana w ten sposób. Wiem w tym śnie, że nie mogę kontynuować tej znajomości, bo mam przecież męża. Cały sen dział się gdzieś za granicą, był utrzymany w jasnych kolorach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz