O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

24 września 2010

Fotelik....

Dzisiaj śniła mi się moja mama, z która rozmawiałam na temat fotelika samochodowego dla dziecka. Pokazywałam jej jaki mamy po dziecku siostry męża i czego temu fotelikowi brakuje. Opisywałam jej co dokupię i jak dziecko będzie w nim zapięte. Nie wiem co ten sen ma oznaczać, dzieci nie mam, dziecka się nie spodziewam w najbliższym czasie. Moja mama doradzała mi co gdzie mam tam przymocować. W rzeczywiści temu fotelikowi brakuje materacyka i budki.

5 komentarzy:

  1. Ciekawe :) znasz się może na tłumaczeniu snów?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po to właśnie jest ten blog żebym się tego dobrze nauczyła, bo niestety wielu ze swoich snów nadal nie rozumiem i nie potrafię zinterpretować. Lepiej mi wychodzi interpretacja czyichś snów niż swoich własnych.

    OdpowiedzUsuń
  3. rozumiem, może mogłabyś zinterpretować mój ?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę spróbować, ale jak mówię zbytnio tego nie potrafię robić, więc nie obiecuję nic...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. moze podaj mi gg na mojego maila tam bedzie lepiej pisac:)
    mirind1232@interia.pl

    OdpowiedzUsuń