O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

17 sierpnia 2010

Sny o rodzinie i zaginionych...

Czasem śni mi się rodzina np raz mi się śniło ze mój tata przyszedł do mnie i do mamy i powiedział ze ma wyniki badan i ze ma raka trzustki - na szczęście ten sen nie okazał się proroczy i mój tata cieszy się dobrym zdrowiem i nie ma problemów. Pamiętam sen gdzie próbowałam uratować mamę od jakiegoś mężczyzny - gwałciciela mordercy - chciał ja napaść przy mnie, ale ja swoim ciałem zasłaniałam i się nawet z tym mężczyzna biłam!!! Ostatnio śniło mi się, że mój tata nie żyje i strasznie się przeraziłam. Obudziłam się o 5tej rano i nawet myślałam,żeby do Niego zadzwonić, ale nie chciałam go obudzić...

Czasami mam złe sny, ciężko mi wytłumaczyć dlaczego je mam. Np oglądam program w Tv że ktoś szuka jakieś zaginionej osoby i potem mam sen, że ta zaginiona osoba w tym śnie mówi mi/pokazuje że ona już nie żyje. Czasem widzę jak doszło do zabójstwa, czasem tylko śni mi się miejsce gdzie jest ciało. - na szczęście rzadko mam te sny i unikam jak ognia programów o osobach zaginionych lub np 997....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz