O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

29 sierpnia 2010

Bezsenność...

Miałam pisać o sobie więc trochę o mnie. Siedzę sobie teraz u mnie już po 4tej rano. Słucham polskiego radia i niedawno skończyłam rozmowę z BlueAngel. Rozmawiałyśmy o na prawdę rożnych sprawach i rzeczach. Szybko Nam czas zleciał, a ona na rano do pracy. Zaczyna i mnie nużyć takie siedzenie do rana, ale co zrobić jeśli spać się nie chce? Bezsenność czasami mnie tak męczy, skąd ja ją mam  - nie wiem, aczkolwiek w większości udaje mi się usnąć i potem miewam te dziwne sny.
Widzę duże zainteresowanie moim blogiem. Dziękuje wszystkim za poświęcony czas na jego przeczytanie i czytanie. Zachęcam do komentowani i wyrażania swoich opinii w nowej Księdze gości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz