O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

16 lutego 2013

Odwiedziny zmarłych - sen przedwczorajszy

Śniła mi się moja zmarła parę miesięcy temu sąsiadka. Zobaczyłam ja w oknie jej byłego domu - uśmiechała się do mnie. wiedziałam, że to jest duch, wyglądała pięknie, włosy pofalowane, jakby miała lat 45-60, a nie 80 kilka (tyle miała, kiedy umarła). Pomachałam jej, a ona odmachała. Krzyknęła do mnie z tego okna: "Nie martw się, wszystko będzie dobrze. Wszystko Ci się ułoży, zobaczysz". Potem w oknie obok ukazała się  inna sąsiadka, która też mieszkała w tym samym domu, ale zmarła wiele lat wcześniej. Pomachała mi, uśmiechając się, ale nic nie mówiła. Tamta pierwsza to babcia mojej siostry ciotecznej, powiedziała mi jeszcze, że u niej wszystko dobrze.
Potem sen przeskoczył i siedzę sobie na przeciw ławki na , której siedzi nieznany mi bardzo stary mężczyzna wiek ok 75 lat+. Nie wiem kto to jest, nigdy go nie widziałam, obok niego siedzi inny - chyba mój tato, ale nie pamiętam dokładnie. Ten starszy dziadek jest duchem. Siedzę na przeciw niego i nie mogę uwierzyć, ze oto przede mną jest duch...wyciągam rękę i mówię: "ale fajnie, jesteś duchem, nie uwierzę póki nie sprawdzę!" i w tym momencie  pakuję rękę w jego bark, który jest przezroczysty i ręka mi przechodzi - tak jak na filmach o duchach :). Jestem tym zafascynowana. Ten staruszek coś ode mnie chce, ale ja jestem tak pochłonięta tym, że on jest przezroczysty, że interesuje mnie tylko to. Wtedy on się odzywa: "daj mi rękę i coś Ci pokażę". Podaję mu otwartą lewą dłoń, a on kładzie mi prawie dotykają swoją prawą dłoń, na moją lewą. Czuję przebiegające lodowate zimno, tak jakbym miała bryłę lody lub śniegu w dłoni przez dość długi czas. W tym momencie budzę się
.

1 komentarz:

  1. To jest takie piękne widzieć ich takich młodych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń