O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

7 marca 2012

Podróże w czasie

Snie, że jestem gdzieś na wakacjach w Polsce. Jest to teren zalesiony, mam coś tam robić. Po przyjeździe na miejsce widzę bardzo dużo ludzi czekających na coś. Patrzą w niebo. Panuje niepokój. Gdzieś słyszę, że mają po nas przylecieć i mamy bardzo mało czasu na zabranie tylko najpotrzebniejszych rzeczy.
Domyślał się, że chodzi o istoty z kosmosu. Zostaję zaprowadzona przez kobietę gdzieś, gdzie są jakby takie jedno- dwu osobowe schrony. Dostaję swój. Drzwi mają malutką szybkę, w środku właściwie jest malutko miejsca. Można tylko stać lub siedzieć. Pytam czy mogę tu coś zabrać, ale jakiś mężczyzna mówi, że tylko rzeczy osobiste i pokazuje worek do którego mam je wsadzić. Ten facet mówi mi, że oni Nas przeniosą w czasie w inne lepsze miejsce i tam będziemy mieć nowe rzeczy i mam się nie martwić o nic. Myślę o swoim psie, czy się tu zmieści, ale przecież jestem tak daleko od domu rodzinnego, że nie zdążę go zabrać ze sobą i tu wrócić na czas. Widzę , że ludzie nie chcą się rozstawać, a w tym jakby bunkrze, to miejsca jest na jedną lub dwie osoby. Rodziny nie chcą być rozdzielane, ale są na siłę. Nagle zaczyna wiać bardzo duży wiatr. wiem, że oni już lądują i zaraz zaczną Nas wysyłać w czasie. Zastanawiam się gdzie trafię i jak tam będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz