O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

26 listopada 2011

Zmarły dziadek i sen o wszach.

Parę dni temu miałam piękny sen, w którym widziałam swojego ś.p dziadka. Uśmiechał się do mnie, machał do mnie ręką na przywitanie. Był w swoich roboczych ubraniach w ogrodzie. Wychodził ze starych kurników, których już dawno nie mamy. Ja go dowiedziałam, szłam po zielonej trawie, a on na mnie czekał. W tym śnie dostałam jakby przekaz, że wszystko będzie dobrze i dziadek Nam pomoże (Nam = mnie i mojemu mężowi). akurat mamy z mężem pewne 2 zamierzenia do wykonania i wierze w to, że dziadek przyczyni się do jednego z nich. Sen bardzo mi się podobał, był jasny, świeciło słońce.

Po tym śnie przez te kilka dni nie miałam snów, tzn miałam, ale po przebudzeniu nic nie pamiętałam. Dzisiaj za to bardzo dobrze pamiętam swój sen...
Śniło mi się, że mam wszy. Pełno, na głowie, w ubraniu. czułam jak się wija i po mnie chodzą. Byłam przerażona, bo nie wiem skąd one się wzięły. Czułam, że mnie gryzą, chciałam je złapać, ale uciekały i chowały się.
Potem sen przeskoczył i idę w jakiejś opuszczonej miejscowości z willami i  starymi domami. Towarzyszą mi rodzice (chociaż ich fizycznie w śnie nie widziałam, ale widziałam ze oni idą ze mną) oraz moja dawna miłość z liceum. Chłopak idzie koło mnie i zaczyna ze mną flirtować. Zatrzymujemy się nad jakimś starym zapadniętym basenem betonowym. Tam siadamy i odpoczywamy, a chłopak chce mnie pocałować. Dotykam jego bardzo gładkiej twarzy. Uśmiecham się do niego, on do mnie też, ale w tym momencie wkracza mój tata i mówi, że musimy się pospieszyć, bo trzeba iść dalej.
Sen zmienił scenerię i jest noc a ja stoję na brzegu morza i widzę jak wody opadają i z morza wynurza się ogromny zamek, jak z horroru ze strzelistymi wieżami. To zamek wampirów i wiem, że im nie ucieknę. W sekundę przenoszę się do tego zamku gdzie pełno jest ognia, jest gorąco, i wewnątrz jest jakaś jakby fabryka, pasy transmisyjne...? Potem widzę jakieś latające istoty  pod sufitem, to wampiry, ale okazuje się, że ta część snu to tylko gra, w która zagrałam i przeszłam ją do końca.

......................................................................
Zmartwiła mnie 1 część snu. Te wszy to było coś okropnego, nigdy mi się one nie śniły. Senniki internetowe dają rożna interpretację tego symbolu:


http://www.sennik.biz/sennik-wsza/
http://www.znaczeniesnow.net/sennik/sennik-wszy/
http://www.sennikonline.pl/wszy/


Martwię się...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz