O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

15 czerwca 2011

Koleżanka

Dzisiejszej nocy miałam nieprzyjemny sen. budziłam się wielokrotnie z powodu skurczy mięśni ramion, dłoni, miałam wszystko bardzo podrętwiałe... Możliwe, że dlatego, iż zaciskałam nieświadomie dłonie podczas snu? Sen dzieje się u mojej koleżanki z liceum, która jest adwokatem. Odwiedzam ją, bo dawno się nie widziałyśmy. Ten jej mąż jest bardzo zaborczy, w śnie dostaje wiadomość, że to dlatego, ze on jest chory psychicznie. Nie pozwala mi i tej mojej koleżance porozmawiać na osobności. Kiedy zostaje u nich na noc, on chce się położyć nago z nami do łózka. Odganiam go, ale nic do niego nie dociera. Potem chce mi dać herbaty do picia, ja odmawiam i tak przeczekuje noc i poranek. wychodzę, ale ten facet goni mnie i pyta czy ich jeszcze odwiedzę. Jeszcze coś ta koleżanka za mną krzyczy, ale nie wiem o co chodzi, czuje niepokój i chce się od nich uwolnić. Okazuje się, kiedy wychodzę za bramę, widzę inne osoby i jakieś pielęgniarki, wtedy dochodzi do mnie, ze moja koleżanka z mężem mieszkają w domku na terenie szpitala psychiatrycznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz