O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

13 lutego 2011

Zęby i krew

Dzisiejszej nocy miała sen w którym wypadły mi wszystkie zęby, jeden po drugim. Musiałam je zebrać z podłogi na chusteczkę higieniczna. Cała cała pokrwawiona. Czekałam w kolejce do dentystki - mojej, która zawsze odwiedzam w Polsce (w tym roku tez się wybieram). Przyjęłam mnie bez kolejki. z buzi ciekła mi gęsta krew. Czułam tez jej metaliczny posmak w buzi. Weszłam do gabinetu i powiedziałam jej, że coś się ze mną stało, dostałam jakiejś choroby, bo wypadły mi wszystkie zęby. była bardzo zdziwiona, ale też zaciekawiona takim przypadkiem. Powiedziała, że wstawi mi te żeby na sztyfty , które przymocuje do moich kości. były też tam 2 nieznane mi młode pielęgniarki, które zajęły się tymi moimi pokrwawionymi zębami...

Po obudzeniu jak zawsze po takim śnie, dotknęłam językiem czy aby mam swoje zęby na miejscu...Niedawno miałam sen o wypadających zębach wraz z kością i okazało się, że mój mąż dostał przeziębienia, a moja babcia zapalenia oskrzeli. tym razem pewnie również okaże się, że ktoś w rodzinie jest chory, lub dowiem się o śmierci kogoś z rodziny...

1 komentarz:

  1. W śnie, w podświadomości człowiek znajduje wyście z dramatycznej sutuacji. W realu ma o wiele większą siłę. Rozejrzyj się, może jest ktoś, coś, komu, czemu możesz pomóc.

    OdpowiedzUsuń