O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

14 września 2010

Informacja

Przez weekend miałam gości u siebie-znajomych. co ciekawe po obudzeniu sie wszyscy stwierdzili ze mieli jakieś sny s-f ale nie pamiętają szczegółów. Ciekawe bo mój mąż twierdzi ze tez od niedawna zaczął miewać dziwne sny, których nie pamięta. Nie miałam tez internetu aż to teraz, po jutrze kończy sie umowa z dostawcą i raczej nie będę przedłużać, bo za dużo placę i zawsze sa problemy z internetem. Oczywiście w miarę możliwości będę się tutaj logowała i pisała także nie robię przerwy w pisaniu bloga.
Dzisiaj śnił mi sie ciekawy a zarazem dziwny sen, gdyż śnił mi się Wojciech Cejrowski, z którym razem podróżowałam. Nie pamiętam szczegółów snu, ale wiem, że na koniec ukrywałam się gdzieś przed Nim. Ciekawe dlaczego taki sen i po co?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz