O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

21 sierpnia 2010

Sny o porodach i dzieciach

Miałam kiedyś sen ze rodzę, krwi nie było ale jakiś biały płyn (mniemam ze wody płodowe). widziałam jakiegoś angielskiego lekarza o blond włosach i mówił do mnie w tym śnie "push push" :D Siedziałam na jakimś krześle plastikowym jakby takie ogrodowe i czułam ze dziecko wychodzi i parłam jak ten lekarza kazał, ale bólu nie czułam, w końcu urodziłam córeczkę, widziałam ze dosłownie wypadła w ręce tego lekarza, jej skora była szarawa ale jak zaczęła krzyczeć zrobiła się w normalnym kolorze i miałam ulgę w tym śnie ze już się urodziła i jest zdrowa.

Następny sen to miałam taki ze moja mama odbierała poród na swoim łóżku w moim rodzinnym domu. Ja rodziłam a ona odebrała dziecko i mówi do mnie w tym śnie "masz pięknego synka". Podała mi go i był śliczny blondynek o niebieskich oczach.
Te sny miałam bardzo dawno temu ale wciąż je pamiętam.

Kolejny sen to widzę siebie z dziewczynka okolu 5 lat, idę z nią za rączkę, chłopca trzymam na lewym ramieniu (około 3 lat), i jestem gdzieś w 7-8 miesiącu ciąży i tak idziemy do jakiegoś urzędu w moim rodzinnym mieście, jest lato bo mam na sobie letnia sukienkę ciążową.

Dodam ze dzieci nie mam jeszcze, w ciąży tez nie jestem wiec może to jakaś zapowiedz z przyszłosci? Kiedyś cyganka wywróżyła mi z kart ze będę mieć 3ke dzieci - może widziałam je właśnie w tych snach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz