O czym będę pisać?

Będę zapisywać w miarę na bieżąco swoje sny, które postaram się pamietać zaraz po przebudzeniu. Jest to forma dziennika snów, który ma pomóc w ich interpretacji. Będę także starała się pisać o sobie i swoich wizjach, które mam kiedy spojrzę na czyjąś fotografię.

20 marca 2011

Czarna chmura

Dzisiaj śniło mi się, że nadchodzi radioaktywna chmura. Byłam w sklepie z babcią od strony mojej mamy i widziałyśmy duża czarną chmurę nadchodzącą od wschodu. Ludzie wychodzili i patrzyli się na tę chmurę. Babcia mi powiedziała: "Uciekajmy do domu"! Wzięła mnie za rękę i pociągnęła do domu. Potem przez okno w kuchni (ale to nie była jej kuchnia z rzeczywistości) obserwowałam, mimo, że babcia mówiła, że mam się na tę chmurę nie patrzeć. Chmura była wysoka bardzo i gęsta, nie kończyła się. Prawie zasłaniała słońce. Pamiętam ze snu, że babcia zamykała wszystkie okna, żeby ta radioaktywność z tej chmury nie dostała się do domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz